Bu benim dünyam =))

89 yılının Şubat'ından beri ortalardayım,
Kendimce yaşıyorum,
Dünyamda herkese ve herşeye bir yer mutlaka bulunur.



30 Ocak 2011 Pazar

YARAMAZ ÇOCUĞUM

İçimde senden kalma bir burukluk var
Zaman zaman uğruyor bana
Dertleşiyoruz buruk buruk
Ne yapmalıyım sensiz yaşayabilmek için
Bilmiyorum

Kalemime yüksün
Seni mi anlatmalı kelimelerim
Onca acının ardından
Senin adını duyunca çarpmalı mı kalbim
Tıpkı eskisi gibi mi olmalı
Olmaması gerekirken…

Yaramaz çocuğum
Kaybol gözlerimden
Kalemime yüksün
Yüreğime hüzün
Ve mutsuz bir kadın
Buruk bir acıyla kıvranıp durur

Çekmecende durur mu hala resmim
Hatırlıyor musun beni şarkılarda
Yoksa bittim mi sende
Silindi mi hayalim gözlerinden
Ahh yaramaz çocuğum
İşe yaramıyormuş seni sevmek
İçine işleyinceye kadar

İlk aşk saplanıp kalıyormuş
Yüreğinin tam ortasına
Yıllar geçse bile unutulmuyormuş
“İlkler unutulmaz” dedikleri doğruymuş
Başıma gelince anladım

İçimde senden kalma bir burukluk var
Yaramaz çocuğum
Kaybol gözlerimden
Çık içimden
Kıvranmasın bu kadın.

Kübist

Hiç yorum yok: