Bu benim dünyam =))

89 yılının Şubat'ından beri ortalardayım,
Kendimce yaşıyorum,
Dünyamda herkese ve herşeye bir yer mutlaka bulunur.



4 Şubat 2011 Cuma

ÇALAR SAAT KURMA TAKINTISI

        Merhabalar =)
        Malum hepimizin cep telefonu var ve pek çoğumuz telefonlarımızın çalar saat özelliğini hemen hemen her gün kullanıyoruz.
        Benim bir takıntım var saat kurma konusunda. Çok uzun zamandan beri saati kurarken tam, buçuk veya çeyrek saatleri ayarlayamıyorum. Örneğin; 07:00, 15:30, 17:00, 09:45, 13:15 vb. gibi saatlerde kalkmayı ya da bir işe başlamayı asla istemiyorum ve bu özelliğim bana ilginç gelmeye başlıyor. Hani kimileri ders çalışmak için saat başını ya da buçuklu saatleri tercih eder ya. İşte buna benzetiyorum. Artık bu özelliğimin teşhisini koydum ve buna TAKINTI diyorum gerçekten. Saati kaça/kaçlara kurduğum konusunda örnek vermek gerekirse; 17:32, 07:06, 12:54, 09:18, 08:26, 20:23 vb.
       Sabahları aynı saatlerde kalkmama rağmen kurduğum saatler yine tutmaz birbirini. Diyelim ki 07:00 civarında uyanmam lazım; saatimi her gece farklı ayarlıyorum; 07:01, 06:55, 06:57, 07.03 gibi değiştirerek saati kurduğumda canım da sıkılmıyor. Belki de beynimin bir oyunu bu. Çünkü adeta oyun oynuyorum saatlerle. Çalar saati seven kimse yoktur herhalde. Ben de bu sayede işi biraz daha ilginç hale getiriyorum ve uyanamama sendromu diye birşey kalmıyor. Bilmiyorum iyi mi ediyorum kötü mü ama şu ana kadar herşey yolunda :)
Kübist

Hiç yorum yok: