Bu benim dünyam =))

89 yılının Şubat'ından beri ortalardayım,
Kendimce yaşıyorum,
Dünyamda herkese ve herşeye bir yer mutlaka bulunur.



29 Ocak 2011 Cumartesi

BİTİNCE

Dokunmasınlar sakın her yanım ağrıyor
Yüreğim yorgun ve kırık
Bir film ya da bir şarkı yetiyor gözlerimi nemlendirmeye
Hayatta seni hatırlatacak çok şey çıkıyor karşıma
Bir zamanlar hiç anlamı olmayan otobüs durağına bile bir anlam yüklemişim fark etmeden
Çünkü o durak iş yerinin karşısında
Çünkü biz o durağın karşısında buluşmuştuk

Sen varken mutlu olamadım elbette
Bu yüzden alışkınım kırıklığa
Ama alışkanlıklar da yetmiyor artık
Bu defa başka
Bu defa…

Yolun sonuna geldik ama yürüdüğüm yollar hiç bitmiyor
Hep bir yetişme telaşı geç kaldıklarım için
Ya da acele mi ediyorum ne, ne içinse
Tuhaf bir sisler bulvarındayım
Önümü de arkamı da göremiyorum
Hep bir muhasebe, hep bir düşünceler yumağı beynimin tam ortasında
Boğazımda yumruk oldu sana söyleyemediklerim
İçim öyle yandı ki


Açlıktı benimkisi
Birkaç güzel söze ve sıcaklığa aç kalmıştım
Seninle yaşarım sanmıştım ama nafile
Yine yalnız ve kederliyim çoğu zaman olduğu gibi
Dolduramıyorum boşluğumu
Sen varken de dolmadı hiç
Bana kattığın hiçbir şey yok aldıkların çokken üstelik
Ne kadar acı değil mi
Ne kadar yazık tutuluşuma
Acınası bir haldeyim


Kısa süren bir birlikteliğin noktasını koydum çoktan
Ama unutması öyle zor ki
Duvarlarda seni görüyorum sanki
Ellerimi uzatsam tutacak gibisin
En ufak şeylere anlam yüklemişim hiç fark etmeden
Bana seni hatırlatıyorlar
Bilmiyorlar hiç seni andığımda kanayacağını yaralarımın
Keşke hak etseydin sevgimi
Hiç olmazsa içim yanmazdı geriye dönüp bakarken
Üzülmezdim bu kadar
Yaşanmalıydı, yaşandı ve bitti derdim
Şimdi bitti derken benim bittiğim apaçık ortada
Bu bitişler başlangıçların düşmanı
Yeni sayfaların açılışına karşı bu bitişler…

Ağlıyor gözlerim hissettiğimde kokunu
Adımı zikredişin kulaklarımda hala
Dudaklarının tadı, ellerinin sıcaklığı hep benimle
Keşke hak etseydin de bittiğinde yanmasaydı gözlerim tıpkı yüreğim gibi
Sen benim canımdın ama canımı alırcasına aşık ettin beni kendine
Sanki bir şırıngayla tüm damarlarıma verdiler seni
Sanki seninle yaşadım her an
Yaşananlar aslında o kadar az ki
Ama olsun unutamadıktan sonra hepsi aynı hepsi anı işte…
Can bir kere de yansa kavrulsa bin kere de yansa kavrulsa hepsi aynı işte
Candan seversen eğer
Candan geçersen kanın akar durur can çekişirsin
Gözlerin dolar hiç ummadığın bir anda çalan bir şarkıda
Ya da bir filmin son sahnesinde kendini bulursun dibe vurmuşken

Seni hatırlatacak çok şey var hayatta
Ama ne olur git artık, gelme düşüncelerime
Hatırlatma kendini
Yorma beni…
Gecelerim bana kalsın.
Düşüncesiz, tasasız benim olsun ömrüm.

Kübist

Hiç yorum yok: