Bu benim dünyam =))

89 yılının Şubat'ından beri ortalardayım,
Kendimce yaşıyorum,
Dünyamda herkese ve herşeye bir yer mutlaka bulunur.



29 Ocak 2011 Cumartesi

BURÇAK'A

Bir kitaptı altı üstü
Bir hayattı içindekiler
Defalarca dokundu parmaklarım her sayfasına
Yetmedi hiç
Yeniden elime aldım
Bıkmadım okurken

Bir kitaptı altı üstü
Ama bir hayat vardı içinde
Büyüyen bir kızın büyük yüreği saklıydı her köşesinde
Dolu dolu yaşanmış on altı yılı anlatıyordu
Dolu dolu oluyordu gözlerim

Bir kitaptı altı üstü
Hiç tanımadığım bir kızın öyküsüydü
Öylesine sevdim ki bu küçük kız çocuğunu
Sanki bir yakınım olmuştu
O gideli çok olmuştu ama
Hiç unutmuyordum

Bir kitaptı altı üstü
Ama her kelimesini sevdim
Mavi saçlı kızı sevdim
Kızın adını sevdim

Bir kitaptan çok daha fazlasıydı
Okuduğum her satırı
Ve Burçak’ın yaşanmışlıkları…
Her sayfada hayat
Hayatta acılar vardı


Mavi saçlı kızım benim
Burçak’ım
Seni seviyorum
Rahat uyu hep…
Sevgimizle bekle oralarda…

Kübist

Hiç yorum yok: