Bu benim dünyam =))

89 yılının Şubat'ından beri ortalardayım,
Kendimce yaşıyorum,
Dünyamda herkese ve herşeye bir yer mutlaka bulunur.



27 Ocak 2011 Perşembe

RASTLANTI

Telaşlı bir caddenin ışıkları altında
Rastladım sana aniden.
Beni görmeni istemedim
Ama kurtulamadım gözlerinden.

Çoktandır ayrıydık
Bir zamanlar ellerimi ısıtan ellerin
Bana el olmuştu artık
Dudakların tek bir kelime sarf etmekten aciz
Hissiz bir sen
Sensiz bir ben…
Yağmurun altında öylece geçip gittin yanımdan
Adımların hızlıydı, kaçar gibiydin

Aynı şehrin havasını solumak
Kasvetli ve dumanlı şehrin…
Aynı caddelere basması ayaklarımızın
Aynıların içinde kaçınılmaz rastlantılar…

Ayrılıklar sustururmuş eski sevgilileri
Yağmurlu bir akşamda
Sana rastlayışım ve susuşun,
Bir kelime bile edemeyişimiz
Sonumuzun bile bitişi…

Eskiden aynı şehirde sen ve bendik
Şimdi aynı şehir, aynı ayrılık ve iki yabancı…
Bende ayrılık acısı var
Sende bensizlikten eser yok
Aynı ben, başka sen…
Bensiz mutlu sen…

Kübist

Hiç yorum yok: