Bu benim dünyam =))

89 yılının Şubat'ından beri ortalardayım,
Kendimce yaşıyorum,
Dünyamda herkese ve herşeye bir yer mutlaka bulunur.



27 Ocak 2011 Perşembe

ÖZLEDİM

Kaçıp gitti uykum benden
Uyuyamadım
Eskiden böyle zamanlarda masallarım vardı
Hikayeler anlatırdı annem
Ve öperdi sıcacık; geçerdi uykusuzluğum
Anne öpücüğü bir dua idi sanki Tanrı’ya
Çocuğu hemen uyusun diye…

Uykum var ama uyuyamıyorum
Ne masallarım var beni yalnız bırakmayan
Ne de yanaklarımda annemin öpücüğü
Uykusuzluklarımla baş başayım gecelerde

Özledim
Uyuyamadığımda anne öpücüğüyle uykuya dalmayı,
Çocukluğumdaki ailemi,
Misafir gibi sayılı günlerle kalmadığım evimi,
Büyümeden önceki her şeyi özledim

Kaçıp gitti uykum benden
Çocukluğumun kaçtığı gibi
Bana yürümek kaldı yorulmadan
Ayrılıklara aldırmadan
Adı hayat bu serüvenin
Yol boyunca sıkıntılara katlanmalı
Yolun sonunda düşmemek için

Özledim
Uyuyamıyorum büyümekten…

Kübist

Hiç yorum yok: