Bu benim dünyam =))

89 yılının Şubat'ından beri ortalardayım,
Kendimce yaşıyorum,
Dünyamda herkese ve herşeye bir yer mutlaka bulunur.



29 Ocak 2011 Cumartesi

SONSUZUM OL

Nerdesin ey sevgili
Hangi şehrin kışında üşüyorsun söyle bana
Ne zaman geleceksin
Tanıdığım yüzlerin içinde misin
Yoksa bana şimdi en yabancı sen misin
Ey sevgili nerdesin
Gel artık
Yetmedi mi bunca hüzün
Duy sesimi
Ekmeğim ol, nefesim ol
Güneşim ol doğ içime
Sonsuzum ol ölme
Gel ama hiç gitme
Sev ikimizi, bırakma hiç

Nerdesin ey sevgili
Duy sesimi
Isıt titreyen ellerimi
Yüreğime dokun
İçime işle
Yükümü al omuzlarımdan

Hayat acıtıyor beni
Eski halim yok
Değişmişim yaşadıkça
Eski bene benzemiyorum
Yorgunum bugünlerde
Tek başına çekip çevirirken yüreğimi
Yalnızlığım en sadık dostum
Ama dost da yetmiyor, sen gel bana

Nerdesin ey sevgili
Gel artık
Güneşim ol doğ içime
Sonsuzum ol ölme
Gel ve gitme hiç
Son nefesime kadar bende kal
Bırakma ellerimi
Sev ikimizi
Gel ki ömrüm ömrün;
Ömrün ömrüm olsun.

Kübist

Hiç yorum yok: